Spolupráce
Jak naše spolupráce funguje?
- Obraťte se na nás s poptávkou a my pro vás nezávazně připravíme návrh, jak bychom daný případ řešili.
- Nebo si sestavte moduly řešení pro váš případ, abyste získali představu, co bude řešení obnášet a kolik času je na něj potřeba.
- V případě, že se rozhodnete našich služeb využít, naplánujeme úvodní schůzku, abychom si blíže specifikovali zadání a seznámili se s členy vašeho týmu a jejich rolemi.
- Na základě vámi předložených podkladů k agendě provedeme výzkum od stolu a s pomocí pověřeného člena vašeho týmu naplánujeme rozhovory pro výzkum mezi aktéry.
- V návaznosti na provedené výzkumy zpracujeme procesní zmapování aktuálního stavu průběhu agendy a analýzu možností digitalizace agendy.
- Společně vyhodnotíme, zda jsou výsledky analýzy dostačující, nebo je potřeba provést ještě doplňovací a ověřovací výzkum.
- Připravíme pro vás návrh řešení ve variantách tak, aby byly pro vás možnosti řešení přehledné a mohli jste si vybrat tu nejvhodnější.
- Po výběru finální varianty řešení zpracujeme podklady pro zadání zakázky, včetně funkční specifikace systému pro digitalizaci – tedy detailního popisu pro IT realizátora zakázky.
- Připravíme návrh vhodných nástrojů pro evaluaci, které umožní vyhodnotit, nakolik úspěšně plní nový online systém svou funkci a jaké výhody nebo úspory přinesl.
Nástroje
Fáze 1: příprava a výzkum
Fáze 2: analýza
Fáze 3: plánování změn
Fáze 4: zavádění změn a evaluace