O nás
Náš tým
- navrhuje řešení
- založená na uživatelských potřebách občana,
- v kontextu životní události,
- s využitím dostupných dat a výzkumu v terénu;
- je multioborový a tvoří ho lidé schopní zastávat specializované role.
Vize eGovernmentu
Služby veřejné správy, u kterých je to možné a vhodné, jsou v rámci jejího inovativního a flexibilního prostředí plně dostupné odkudkoli na nejrůznějších platformách prostřednictvím internetu.
Služby jsou zároveň proklientské a přenos informací probíhá nejen mezi občany a veřejnou správou, ale také ve veřejné správě samotné.
Veřejná správa je pro občana srozumitelnější, přehlednější a vstřícnější, což vede k rychlejšímu vyřízení služeb (potřeb) a k celkové spokojenosti občanů i úředníků.
Mise projektu PMA3
PMA3 slouží jako analytická podpora rozvoje eGovernmentu v České republice.
Na základě zjištění optimalizuje procesy a navrhuje řešení ve spolupráci s ústředními správními úřady, obcemi a kraji.
Postupně přistupuje k jednotlivým sadám služeb veřejné správy navázaných na životní události občanů a připravuje je k digitalizaci a optimalizaci tak, aby byly účelné, dostupné, na občana orientované a úsporné.
Druhou oblastí jsou tzv. veřejnosprávní systémy, jejichž smyslem je na takovéto události reagovat a ideálně vytvořit určitou přidanou hodnotu.